søndag den 24. marts 2013

Se hvad jeg gravede frem...

Pyha... Det er ikke en hemmelighed at jeg har lidt samlergener... Eller måske er det bare et anti-udsmidningsgen.... Mine børn er jo 17 og 19 og naturligvis har jeg gemt "lidt" minder fra deres barndom.. Bare lidt... I dag har Jørgen og jeg været i kælderen med 10 flyttekasser, 3 banankasser og et hav af sorte sække... Nu skal du se hvad der mødte os da vi åbnede døren.. 
Aaaarrrrrggggg..... Det var GODT at jeg havde Jørgen med for indimellem når jeg faldt over en "nostalgisk kasse" (dem var der RET mange af) så fik jeg BLIKKET... Så nu, ovenpå mange timer i kælderen synes jeg faktisk selv at jeg har været meget dygtig til at smide ud... Og alligevel er der vildt mange minder - så det er en god fornemmelse. 
Se lige hvad jeg fandt bagerst imellem alt rodet
Min telefonbænk købte jeg som 15 årig i Århus. Hver måned bragte jeg en del af min løn hen til møbelhandleren indtil den store dag hvor jeg kunne hente bænken. Desværre har jeg ikke pladsen til den, så den står bare i kælderen og det har den bare ikke godt af kunne jeg se i dag :(
En flyttekasser har efterladt en fordybning i sædet så jeg nok bliver nødt til at få den ompolstret og der er kommet en skramme på bordet... 
Øv øv øv... Så nu er jeg ved at gøre op med mig selv om jeg skal sælge den eller.... Åh det er svært... For jeg synes jo ikke den kommer til sin rette i mit kælderrum... 

Husk at deltage i min Give Away

Ingen kommentarer:

Send en kommentar