mandag den 4. februar 2013

Malerier :-)))

Jeg har haft en fantastisk male-måned i januar. Jeg havde 2 bestillinger liggende på malerier... :-))) Det er jo SKØNT. 
Det første skulle være et fuglemaleri - som jeg skal undlade at vise frem.... jeg har jordens største fuglefobi og havde det sådan lidt lala med at skulle male det. Men - alt i alt blev jeg ret godt tilfreds med resultatet. 
Det næste var sjovere. En mor med to børn og en kat havde bestilt et maleri i samme stil som jeg har malet i før. Det kan være svært at se katten her på men det blev lidt sjov og i madskålen ligger resten af den fisk den lige har spis. På skiltet på væggen står der "Home is where my kids are". Maleriet er afleveret - men kun til "mellemmanden" så nu er jeg spændt på hvad modtageren siger til det på onsdag ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar