mandag den 4. februar 2013

Dengang da jeg var lille....

.... For det var jeg faktisk engang ;) da havde jeg en bog som betød rigtig meget for mig... Men desværre mistede jeg den. Jeg har ikke kunnet huske navnet på den... Men i går aftes faldt jeg pludselig over en fantastisk side på nettet hvor man kan købe gamle børnebøger. Og dér var den... "Lille mor"... Tænk at jeg kunne glemme det navn!!
Jeg blev lidt nostalgisk og måtte bare eje den. Pris 15 kr. Det er da billigt. Så fandt jeg også "Søndagsdukken" som min gamle reservemor havde da jeg var barn... Den måtte jeg også have. Pris 10 kr.
Så var der sørme lige en lykkebunke med 13 forskellige Ællebælle Bøger...
Pris for 13 bøger, 50 kr.
Så hvis du også mangler en gammel bog fra din barndom eller hvis du f.eks. Har børn/børnebørn, der trænger til nye historier så kan jeg varmt anbefale Bogparadiset. Hun har vildt mange søde bøger til ingen penge og det er helt sikkert ikke sidste gang jeg køber bøger der ;) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar