onsdag den 10. oktober 2012

PERLEFEST

Jeg var på kursus i går hos min YNDLINGS perlebutik, Perlefest i Holstebro. Jeg kan ikke sige ret meget andet end PRØV DET ;o) Jeg havde næsten ikke tid til at tage hjem igen. Det er jo ligesom at være 5 år og blive sluppet løs i en slikbutik. Jøsses hvor har Sonja bare mange flotte ting - og så er hun vildt god til at råde og til at lære fra sig. Derfor; skulle du have lyst til at prøve at lave smykker selv, så kan jeg varmt anbefale at du tilmelder dig en Workshop hos Perlefest. Senere ligger jeg billeder ind af de smykker jeg fik lavet. Du kan tro de er fiiiiiiine :o) Indtil da, låner jeg lige et billede af Perlefest. God dag til jer alle.

8 kommentarer:

  1. Jeg er vildt misundelig.. det lyder bare så sjovt..

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var virkelig hyggeligt. Sonja tager også imod hvis man evt. er 6-7 tøser der kunne tænke sig at komme samlet. :o)

      Slet
  2. Jeg forstår godt at du er vild med at lave smykker, laver selv rigtig rigtig mange forskelillge og du er mer end velkommen til, at se dem på min blog:-) Der er også en give away kørende lige nu:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :) jeg vil gerne se hvad du laver men den melder at in blog er lukket og man skal inviteres for at se den!

      Slet
  3. Ej hvor mærkelig ved du hvad det kan skyldes??? Har du skrevet madebyme-helena.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Øhmn.... Nej, det havde jeg så ikke... Nu virker det:) ih altså de der mosaikborde.... De er vildt flotte. Hvad bruger du for en masse og kan du virkelig nå at. Ligge alle de mosaiktern før massen tørrer??

      Slet
  4. Hvor godt at du fandt ud af det med bloggen, var nemlig lige bange for, at der var problemer med min blog.

    Med hensyn til mine mosaikborde så limer jeg stenene i først og fuer det efterfølgende. Jeg har købt min fugemasse ved byggemarkeder eks. Silvan eller Jem og Fix. Panduro har det også, der er det blot en del dyre.

    Mvh Helena

    SvarSlet
  5. Det skal jeg helt sikkert prøve :)

    SvarSlet